Французька мова (другий рік навчання). 6 клас : підручник для загальноосвітніх навчальних закладів / Н.П. Чумак, Т.В. Кривошеєва. – Київ : Видавничий дім «Освіта», 2014.
Програма іноземні мови 5-9 класи
Іноземні мови. Програма.
6 (2-га іноземна мова) французька
Сфери спiлкування
|
Тематика ситуативного спілкування
|
Мовленнєві функції
|
Лінгвістичні компетенції
|
Соціокультурна
компетенція
|
Загальнонавчальна
компетенція
|
|||
Лексична
|
Граматична
Іменник: Присвійний відмінок.
Дієслово: Present Simple; Present Сontinuous.
There is / There are
Модальні дієслова: can, may, must.
Займенник:, об’єктні (me, him, us, etc.), питальні (who, which, what, whose, where, when).
Прикметник: Якісні, відносні .
Прислівник: Частотні (always, usually, sometimes, often, never); часу now, today.
Сполучник: because
Числівник: Кількісні до 1000.
Прийменник: Часу (in, on, at).
|
Фонетичн
| ||||||
Особистісна
Публічна
Освітня
|
Я, моя сім’я і друзі
(професії батьків; уподобання) Відпочинок і дозвілля (вільний час; спорт) Людина (частини тіла; відвідування лікаря) Природа
(погода;
природні явища)
Свята i традиції
(основні
свята Великої Британії й України)
Велика Британія
(загальні
відомості про Лондон)
Україна
(загальні
відомості про Київ)
Шкільне життя
(навчальні
предмети; розклад уроків; час; урок іноземної мови)
|
– розповідати про себе, близьких, друзів
– запитувати інформацію про співрозмовників
– висловлювати своє ставлення про когось
– повідомляти про смаки, уподобання
– розповідати про повсякденне життя
– надавати інформацію про явища та події
– запрошувати, реагувати на запрошення
– визначати час
– реагувати на репліки співрозмовників
|
Назви професій.
Види діяльності.
Види дозвілля.
Види спорту.
Частини тіла.
Лікарські засоби.
Погодні та природні
явища.
Назви свят.
Навчальні предмети.
|
Удосконалення навичок і вмінь,
набутих на першому році навчання.
Інтонація розповідних,
питальних,наказових речень.
|
—
розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни,
мова якої вивчається (до традицій, досягнень, видатних особистостей);
— формувати елементарні
уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури;
— брати участь у
міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку; поважно ставитися
до співрозмовника, до його думки.
|
— уважно стежити за
презентованою інформацією;
— усвідомлювати мету
поставленого завдання;
— ефективно співпрацювати під
час парної та групової роботи;
— активно застосовувати мову, що
вивчається;
— сприймати новий досвід (нову
мову, нових людей, нові способи поведінки тощо) і застосовувати інші
компетенції для того, щоб діяти у специфічній навчальній ситуації на основі
спостереження, здогадки, запам'ятовування тощо).
|
Рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу у 6 класі загальноосвітніх навчальних закладів у 2014/2015 навчальному році
У разі відсутності нових підручників для учнів 6 класу
з іноземних мов рекомендуємо використовувати підручники для загальноосвітніх
навчальних закладів попередніх років видання:
Англійська мова (5-й рік навчання) 6 клас. Несвіт А.
М. Генеза. 2010.
Англійська мова (5-й рік навчання) 6 клас. Карпюк О.
Д. 6 клас. Лібра-Терра. 2009.
Англійська мова (2-й рік навчання) 6 клас. Кучма М.
О., Морська Л.І. Перун. 2006.
Німецька мова (5-й рік навчання) 6 клас. Басай Н. П.
Освіта. 2009.
Німецька мова із задоволенням (2-й рік навчання) 6 клас. Горбач Л.В.
Генеза. 2006.
Німецька мова (2-й рік навчання) 6 клас. Басай Н. П.
Освіта. 2006.
Німецька мова
(друга іноземна мова) 6 клас. Сотникова С.І., Білоусова Т.С. Ранок.
2009.
Німецька мова (друга іноземна мова).6 клас. Павлюк
З.Л. Генеза. 2006.
Німецька мова. 6 клас. Павлюк З.Л. Генеза. 2006.
Німецька мова (1-й рік навчання) Горбач Л.В. Генеза.
2009.
Німецька мова (5-й рік навчання) Кириленко Р.О., Орап
В.І. Генеза. 2009.
Французька мова (5-й рік навчання) Чумак Н.П. Перун.
2006.
Французька мова (5-й рік навчання) Клименко Ю.М.
Генеза. 2006.
Французька мова (2-й рік навчання) Чумак Н.П. Перун.
2006.
Французька мова (2-й рік навчання) Клименко Ю.М.
Генеза. 2006.
Іспанська мова (5-й рік навчання) 6 клас. Редько В.Г.
Генеза. 2009.
Задля якісного забезпечення вивчення іноземних мов в 6
класі рекомендується використовувати електронні версії підручників, що
розміщені на сайтах видавництв:
«ВД «Освіта» - osvita-dim.com.ua
«Грамота» – gramotanew@bigmir.net
«Генеза» – geneza@geneza.ua.
«Астон» – аston.te.ua
«Методика Паблішинг» – metodika.ua
«Ранок» – ranok.com.ua
На допомогу вчителям створюються
навчально-методичні комплекти (НМК) з іноземних мов. Навчально-методичні
матеріали для вивчення іноземних мов мають деякі особливості. По-перше, це
комплекти, які складаються щонайменше з трьох компонентів (підручника, робочого
зошита та книги для вчителя), а також електронних додатків (наприклад,
інтерактивного CD-ROM та DVD).
Зокрема, для вивчення другої іноземної мови розроблені
НМК «Enjoy English 6», «Parallelen 6» та «Francais 6», що призначені для учнів
основної школи (5-9 класи), які починають вивчати другу іноземну (ІМ2) з 5
класу.
НМК «Enjoy English»
(2-й рік навчання) (підручник, робочий зошит, книга для вчителя, тести) авт. Пахомова
Т.Г., видавництво «Методика Паблішинг».
НМК
«Parallelen 6» (2-й рік навчання) (підручник, робочий зошит, книга для
вчителя) авт. Басай Н.П., видавництво «Методика Паблішинг».
НМК «Francais 6» (2-й рік навчання) (підручник, робочий зошит,
граматичний посібник, книга для вчителя, тести, тренувальні вправи) авт. Клименко Ю. М., видавництво
«Методика Паблішинг».
Для проведення уроків у 6 класі
слід використовувати новостворені навчально-методичні комплекти:
«Ми вивчаємо англійську мову. 6 клас» (підручник,
робочий зошит, книжка для читання, збірник тестових завдань) авт. Несвіт А. М.,
видавництво «Генеза».
«Enjoy
English.6» (6-й рік навчання) (підручник, робочий зошит, книга для вчителя,
тести) Пахомова
Т.Г., видавництво
«Методика Паблішинг».
«Англійська
мова (6-й рік навчання). 6 клас» (підручник, робочий зоший) авт. Карпюк О. Д.,
ТОВ «Лібра Терра».
«Англійська мова. 6 клас» для спеціалізованих шкіл з
поглибленим вивченням англійської мови (підручник, робочий зошит) авт. Калініна
Л.В., Самойлюкевич І.В., видавництво «Генеза».
Також рекомендуємо користуватись автентичними
навчально-методичними комплектами, перелік яких розміщений в «Інформаційному
збірнику Міністерства освіти і науки», фахових журналах та на сайтах МОН
України та Інституту інноваційних технологій і змісту освіти.
Додаткові матеріали для вчителя можна
також знайти у періодичних фахових
виданнях.
Виконуючий обов’язки
директора
Інституту інноваційних
технологій
і змісту освіти Ю.І. Завалевський
Комментариев нет:
Отправить комментарий